بررسي ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،خريد ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما ، ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما بررسي ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،خريد ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما ، ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما

لوازم خانگی

ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

معرفي ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

پاكشوما، يكي از برندهاي شناخته‌ شده‌ در صنعت لوازم خانگي است. اين برند با توليد محصولات با كيفيت، اعتماد مشتريان خود را جلب كرده است. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد. در اين جا يكي از بهترين محصولات برند پاكشوما يعني مدل BWF-40804 را براي شما معرفي ميكنيم. مدل BWF-40804 با يك ديگ ۸ كيلويي به سراغ شما آمده است. اين ظرفيت براي خانواده هاي با جمعيت ميان رده گزينه اي مناسب است.  ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804 با ظرفيت 8 كيلوگرم، يكي از محصولات برجسته اين شركت است. اين ماشين لباسشويي با 16 برنامه اصلي و 3 برنامه كمكي به شما امكان مي‌دهد تا بر اساس نوع و ميزان لباس‌هاي خود، برنامه شست و شوي مناسب را انتخاب كنيد. يكي از ويژگي‌هاي جالب اين محصول، مجهز بودن به ورودي مستقل آب سرد و گرم است كه باعث صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌شود. علاوه بر اين، قابليت‌هايي مانند آبكشي اضافه البسه، شستشو با قابليت اتوكشي آسان، تنظيم دماي آب و تنظيم سرعت دور خشك كن (600 تا 1400دور بر دقيقه) هم در اين ماشين لباسشويي وجود دارد كه باعث مي‌شود شما بتوانيد با كمترين زحمت، لباس‌هاي خود را بشوييد و خشك كنيد. قابليت تنظيم سرعت دور خشك كن (600 تا 1400دور بر دقيقه) باعث مي‌شود لباس‌هاي شما در كمترين زمان ممكن خشك شوند. اين ماشين لباسشويي با توجه به ويژگي‌ها و قابليت‌هاي فوق العاده‌اي كه دارد، يكي از بهترين گزينه‌ها براي خريد ماشين لباسشويي است. تنوع محصولات پاكشوما در مدل بسيار زياد است. در برخي از مدل ها از صفحه نمايش لمسي استفاده شده است و در برخي ديگر مانند مدل BWF-40804 يك صفحه نمايش از نوع LED در اختيار گذاشته شده است. درب پودر كه محل ريختن مايع و پودر است در قسمت چپ لباسشويي قرار دارد و ولوم برنامه ها نيز در قسمت راست كه دسترسي را راحت تر كرده است.

 

مدل BWF-40804 با يك ديگ 8 كيلويي به سراغ شما آمده است. اين ظرفيت براي خانواده هاي با جمعيت ميان رده گزينه اي مناسب است. طراحي ساده در عين حال زيبا با دو رنگ سفيد و نقره اي براي سليقه هاي مختلف ميتواند انتخابي ايده آل باشد. در طراحي ماشين لباسشويي مشاهده ميكنيد كه يك درب بزرگ مشكي رنگ كه با طراحي ارگونوميك و يك كاور جهت محافظت از درب، تعبيه شده است. درب به سمت چپ باز ميشود و اندازه دهانه مناسبي براي ورود و خروج البسه در اختيار شما ميگذارد. در ادامه با مشخصات، نحوه خريد و قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما 8 كيلويي آشنا ميشويد.

 

 

قابليت ADD GARMENT در ماشين لباسشويي پاكشوما

يكي از ويژگي ها يا امكاناتي كه ماشين لباسشويي پاكشوما اتومات در اختيار شما گذاشته است، قابليت ADD GARMENT است. اين سيستم به شما اين امكان را ميدهد كه اگر لباسي را از چرخه شستشو جا گذاشته ايد و فراموش كرده ايد، ميتوانيد بدون خاموش كردن دستگاه آن را به داخل ديگ لباسشويي اضافه كنيد.

 

موتور ماشين لباسشويي  پاكشوما

استفاده از نسل جديد موتور هاي اينورتر در لباسشويي ها ميتواند بسيار مفيد باشد. پايين آوردن ميزان مصرف انرژي و هزينه هاي اضافه با خريد ماشين لباسشويي اينورتر پاكشوما بهترين ايده است. در ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804 از يك موتور BLDC اينورتر استفاده شده است كه رتبه مصرف انرژي را در اين محصول به ++A رسانيده است. پس نگران هزينه هاي اضافه بابت مصرف انرژي نبايد بود.

 

از ديگر مشخصاتي كه ماشين لباسشويي ۸ كيلويي اينورتر پاكشوما دارد، دور موتور است كه در هر دقيقه ۱۴۰۰ دور ميزند تا لباس ها به خوبي آبگيري شود. البته در اين مدل قابليت تغيير دور خشك كن از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور نيز افزوده شده است تا به صورت دستي بتوانيد آن را تنظيم كنيد.

 

امكانات ديگر ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

وجود قفل كودك در ماشين لباسشويي ها ضروري است. اگر در منزل كودك بازيگوشي داريد كه هر لحظه امكان رفتن به سراغ ماشين لباسشويي را دارد، ميتوانيد با فعال كردن قفل كودك از روي پنل لباسشويي اين دسترسي را از كودك خود بگيريد. ميزان صداي توليد شده از ماشين لباسشويي در حالت كار هم در حدود 54 دسيبل است كه آزار دهنده نخواهد بود و به راحتي ميتوانيد در هر ساعت از شبانه روز دستگاه را روشن كنيد. سيستم TEMP در ماشين لباسشويي هاي پاكشوما اين امكان را به شما ميدهد تا دماي آب را از 20 تا 90 درجه سانتيگراد تنظيم نماييد. پاكشوما ايده جديدي در زمان شستشو به دستگاه اضافه كرده است. و آن هم شستشو با قابليت اتوكشي آسان است كه چروك لباس ها را كمتر ميكند تا اتوكشي راحت تر شود.از ديگر مشخصات ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما مدل 40804 ورودي جداگانه شير آب سرد و گرم است كه مصرف انرژي را در ماشين لباسشويي تا حد زيادي كاسته است. المنت حذف شده است و آب داغ به صورت مستقيم به دستگاه منتقل ميشود.

 ماشين لباسشويي پاكشوما 8 كيلويي مدل BWF40804WT با طراحي ساده در عين حال زيبايي كه دارد به تمامي آشپزخانه ها جلوه خاصي مي دهد و در دو رنگ سفيد و نقره اي به بازار عرضه مي شود. دور موتور اين ماشين لباسشويي برابر با 1400 دور در دقيقه و بدون لغزش مي باشد. صفحه نمايشگر ماشين لباسشويي پاكشوما به صورت نمايشگر LED مي باشد و در مدل BWF40804WT از يك موتور بسيار قوي و پيشرفته BLDC اينوتر استفاده شده است كه باعث مي شود مصرف انرژي كمي داشته باشد، پس نگران هزينه هاي اضافه بابت مصرف انرژي نبايد بود. اين ماشين لباسشويي مجهز به قفل درب الكترومگنتيك نيز مي باشد كه خانواده هايي كه در منزل خود كودك دارند بتواند با خيال راحت از آن استفاده كنند. ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما اين امكان را به كاربر مي دهد تا دماي آب را از 20 تا 90 درجه سانتيگراد تنظيم نمايند.

 

برنامه هاي شستشو

تعداد 16 برنامه شستشو در ماشين لباسشويي اينورتر پاكشوما 8 كيلويي وجود دارد. اين برنامه ها با كمك ۳ برنامه كمكي ديگر كار شستشو با بهترين كيفيت را انجام ميدهد. يكي از اين برنامه ها COTTON ECO است. كه شستشوي اقتصادي را براي شما انجام ميدهد. اين برنامه مخصوص لباس هاي نخي و كتان است كه بسيار مقرون بصرفه خواهد بود. دومين برنامه برنامه DUVET ايت كه مخصوص شستشوي ملحفه و روتختي است. ساير برنامه هاي لباسشويي هم در زير آمده است 

·        برنامه شستشوي البسه حجيم و ضخيمBULKY

·        برنامه شستشوي البسه رنگيCOLOR WEAR

·        برنامه شستشوي خودكار ديگDRUM CLEAN

·        برنامه شستشوي البسه كودكانBaby care

·        برنامه شستشوي البسه ورزشيsport wear

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/9/25 ساعت: ۱۷ توسط:sahar :